Bu Blogda Ara

15 Mayıs, 2010

puzzle


bu puzzle bir ay önce kızımla birlikte bitirdim,şimdi çerçevelenmeyi bekliyor.Yaparken acayip kafa dağıtıyo ne dert ne tasa hiç birşey kalmıyor.İzmir'e yeni taşındığımız dönemde başlamıştım malum arkadaş,komşu,akraba hiç bir tanıdığım olmayınca can sıkıntısından 1 hafta gibi bir sürede yapıverdim.İnsanın belirli yaşta şehir değiştirmesi ne kadar zormuş :( halbuki ne hayaller kurmuştum yeni ortam yeni insanlar heyecen vericiydi.Şimdi şimdi arkadaş edinmeye başladım.Kızımda İstanbul'dayken çok sosyal bir çocuktu.Şimdi zavallım oda alışmaya çalışıyor.Gündüzleri parka gidiyoruz ayrıca haftada 2 gün cimnastik kursuna gidiyor.Neyse puzzle demiştik 51cm'e 69cm ölçülerinde 1000 parça,ben çok sevdim ayrıca evinize dekoratif bir parça kazandırmış olursunuz.Segiyle Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder