Bu Blogda Ara

14 Mayıs, 2010

Kitaplığın tv ünitesine dönüşümü



İstanbul'dan İzmir'e taşınalı 4 ay oldu ve gelirken daha önce kullandığım yemek odası takımını getirmek istemedim (eski yemek odası takımı siyah konsol,büfe,vitrin ve televizyon sehpasından oluşuyordu)2004 yılında evlendiğim dönemde çok modaydı ve bende siyah renk aldım ve sonunda çok pişman oldum.Siyah renkte tozla baş etmek zor ayrıca evimdeki oturma odasını hiç kullanmadık desem yeri devamlı salonda oturuyorduk ve devamlı elimde toz beziyle gezmek zorunda kalıyordum.Büfelerin içindeki bardak çanakta ayrı dert,hiç kullanmadığım halde ara ara temizlemek gerekiyordu.O dönemde çalışan bir anne olarak beni zorlamıştı.İzmir'e gelirken salon mobilya gurubunu getirmedik.Yerine ikea dan kitaplık alıp yere yatırdım gözlere hasır sepetlerle çekmece görünümü verdim (dvd,cd gibi ıvır zıvırları topluyor)üstüne iki tanede raf aldım ama kiracı olduğumuz için problem yaşamamak adına monte etmedik.Bence çok şık oldu :)gene ikea'dan 2 adet dolap alıp birleştirdim.Hem yemekleri servis edebilmek için konsol hemde tabaklarımı toplayan dolaba sahip oldum.(not:tv ünitesinin üzerine siyah cam kestirip koymayı düşünüyorum ürünler gerçek ağaç olmadığı için sıvı dan etkileniyor.5 yaşında ki kızıma önlem olarak :)) Umarım beğenirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder